• Ode aan de BOER! & BOERIN!
  • Unieke producten
  • Vandaag besteld, morgen in huis!

Klantenservice

BOER! mijn vak hecht grote waarde aan de tevredenheid van haar klanten. Onze klantenservice wil u dan ook zo goed mogelijk informeren.

Hieronder vindt u belangrijke informatie over de bestelprocedure, account aanmaken, uw gegevens, betaalmogelijkheden, verzendkosten, levertijd, ruilen/retourneren, actiecode(s) en garantie.

Heeft u vragen, wilt u advies of telefonisch uw bestelling doorgeven?

Het BOER! mijn vak team is iedere werkdag per telefoon en mail bereikbaar:
T:  088 82 82 505  M: info@boermijnvak.nl

Met een eigen BOER! mijn vak-account is het heel eenvoudig om de status van uw bestelling te volgen. Ook ziet u een overzicht van eerdere bestellingen en facturen.

Voordelen van een eigen BOER! mijn vak-account

Heb je al een account, log dan eenvoudig in met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Het is niet verplicht om een account te maken bij BOER! mijn vak, het biedt echter vele voordelen:

  • Toegang tot het volledige productassortiment
  • U hoeft niet langer meer al uw gegevens invoeren tijdens elke bestelling
  • Overzicht van (alle) openstaande en verwerkte orders
  • Overzicht van uw openstaande orders/naleveringen
  • Volledig overzicht van uw facturen
  • Mogelijkheid tot herhaalbestelling(en)

Hoe maak ik een account aan?

Het aanmaken van een account is in een paar klikken geregeld:

  • Klik op de knop “inloggen” bovenaan de pagina
  • Geef uw e-mailadres in en u ontvangt een wachtwoord
  • Na inlog kunt u uw persoonlijke gegevens inzien en bewerken

Bestellen bij BOER! mijn vak

Bestellen bij BOER! mijn vak gaat gemakkelijk en snel:

1. Plaats het gewenste artikel in de winkelmand

  • Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop ‘Bestellen’
  • Heeft u alle artikelen van naar keuze in de winkelwagen gelegd, ga dan naar de winkelmand rechts bovenaan de pagina. Alle prijzen op BOER! mijn vak worden exclusief BTW weergegeven en eronder inclusief BTW.
  • Als u klaar bent met winkelen, klik dan op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’

2. Persoonlijke gegevens opgeven

  • Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heeft u al een account bij BOER! mijn vak? Log dan eenvoudig in door uw e-mailadres en wachtwoord in te geven
  • Bestelt u voor het eerst, dan kunt u een BOER! mijn vak-account aanmaken, dit is echter niet verplicht

3. Betaalwijze kiezen en bevestigen

  • Vervolgens kiest u uw gewenste betaalmethode. Direct met iDEAL, via overschrijving of indien mogelijk achteraf via Klarna
  • Als u in het bezit bent van een BOER! mijn vak waardebon of kortingscode is het mogelijk deze ook hier in te geven. Vul de code van de waardebon in of geef de online code in. Een bijbehorende korting wordt automatisch verrekend op het totaalbedrag
  • Klik op de knop ‘Bestelling plaatsen’ en u krijgt een bevestiging van uw bestelling. We zullen deze zo spoedig mogelijke verwerken en verzenden.

Garantie

Op alle producten die u bij ons koopt, geldt altijd de wettelijke garantie.

Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we u zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. De garantietermijn wordt op de webshop weergegeven per product.

Garantie is niet van toepassing bij/op:

  • Schade als gevolg van onjuist of nalatig gebruik
  • Beschadiging door nalatig onderhoud of onoordeelkundig gebruik
  • Onderdelen getroffen door slijtage
  • Producten waarvan de (wettelijke) garantietermijn is verstreken

Retour

Bij BOER! Mijn vak krijg je 14 dagen bedenktijd. In die tijd mag je het artikel bekijken en passen. Precies zoals je dat in een winkel zou doen. Is het niet wat je zocht, of past iets niet? Dan kun je dat natuurlijk retourneren.

Hiervoor gelden een aantal retourvoorwaarden:

  • Zorg ervoor dat de artikelen die je retourneert (indien mogelijk) in de originele verpakking zitten met alle labels eraan én zonder gebruikssporen
  • Kosten voor retour zijn voor afzender

Wat kan niet geretourneerd of geruild worden?

  • Artikelen buiten de bedenktijd
  • Speciaal bestelde artikelen
  • Artikelen die op verzoek zijn aangepast (bijv. opdruk)
  • Actie-artikelen (bijv. gewonnen prijzen of incentives)

Bij elke bestelling wordt een retourformulier meegezonden. Hiermee kun je jouw retour aanmelden. Ben je het formulier kwijt? Dan kun je het hier downloaden.